joro satte

♥ Dag 1 – En nytagen bild + 10 sanningar om mig
♥ Dag 2 – Varför började jag blogga?
♥ Dag 3 – Min bästavän
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag
♥ Dag 5 – Min garderob
♥ Dag 6 – Min dag
♥ Dag 7 – Någon jag aldrig kommer glömma
♥ Dag 8 – Ett ögonblick
♥ Dag 9 – Något jag längtar efter
♥ Dag 10 – Mina naglar
♥ Dag 11 – En sak jag gör dagligen
♥ Dag 12 – I min handväska
♥ Dag 13 – Den här veckan
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag
♥ Dag 15 – Mina drömmar
♥ Dag 16 – Mitt smink
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne
♥ Dag 18 – Något jag aldrig kommer glömma
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag
♥ Dag 20 – Den här månaden
♥ Dag 21 – Något/någon som förändrat mig
♥ Dag 22 – Det här upprör mig
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta
♥ Dag 25 – Favorit film
♥ Dag 26 – Mina rädslor
♥ Dag 27 – Min favoritplats
♥ Dag 28 – Det här saknar jag
♥ Dag 29 – Mina ambitioner
♥ Dag 30 – Min Kärlek
♥ Dag 31 – Världens snyggaste kvinna
♥ Dag 32 – Om du fick vara någon i ett tv program
♥ Dag 33 – Vad finns i din godispåse?
♥ Dag 34 – Vad har du för telefon?
♥ Dag 35 – Vem är kontakt 13 i din mobil och hur känner du den personen?
♥ Dag 36 – Hur brukar du sminka dig & fixa håret?
♥ Dag 37 – Vilken är den senaste boken du läst?
♥ Dag 38 – 3 saker jag gjort idag
♥ Dag 39 – Min familj
♥ Dag 40 – Min favorithögtid
♥ Dag 41 – En bild från förra sommaren
Tänkte börja med en sån här liten ooootroligt rolig lista. Vet ju aldrig riktigt vad jag ska blogga om, och när jag väl gör det blir det jätte oinstressant. Så det här är kanske lite roligare att läsa :) hihi.
  • Dag 1 – En nytagen bild + 10 sanningar om mig
  • Dag 2 – Varför började jag blogga?
  • Dag 3 – Min bästavän
  • Dag 4 – Det här åt jag idag
  • Dag 5 – Min garderob
  • Dag 6 – Min dag
  • Dag 7 – Någon jag aldrig kommer glömma
  • Dag 8 – Ett ögonblick
  • Dag 9 – Något jag längtar efter
  • Dag 10 – Mina naglar
  • Dag 11 – En sak jag gör dagligen
  • Dag 12 – I min handväska
  • Dag 13 – Den här veckan
  • Dag 14 – Vad hade jag på mig idag
  • Dag 15 – Mina drömmar
  • Dag 16 – Mitt smink
  • Dag 17 – Mitt favoritminne
  • Dag 18 – Något jag aldrig kommer glömma
  • Dag 19 – Detta ångrar jag
  • Dag 20 – Den här månaden
  • Dag 21 – Något/någon som förändrat mig
  • Dag 22 – Det här upprör mig
  • Dag 23 – Det här får mig att må bättre
  • Dag 24 – Det här får mig att gråta
  • Dag 25 – Favorit film
  • Dag 26 – Mina rädslor
  • Dag 27 – Min favoritplats
  • Dag 28 – Det här saknar jag
  • Dag 29 – Mina ambitioner
  • Dag 30 – Min Kärlek
  • Dag 31 – Världens snyggaste kvinna
  • Dag 32 – Om du fick vara någon i ett tv program
  • Dag 33 – Vad finns i din godispåse?
  • Dag 34 – Vad har du för telefon?
  • Dag 35 – Vem är kontakt 13 i din mobil och hur känner du den personen?
  • Dag 36 – Hur brukar du sminka dig & fixa håret?
  • Dag 37 – Vilken är den senaste boken du läst?
  • Dag 38 – 3 saker jag gjort idag
  • Dag 39 – Min familj
  • Dag 40 – Min favorithögtid
  • Dag 41 – En bild från förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0