Maby, I'm just too fucking complicated to love.


HELOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Kom precis hem efter att ha övningskört i typ två timmar :)
Jag är fan riktigt grym nu, skojar inte! Körde från vallentuna hem till mig idag:) sen körde jag från vallentuna till lindholmen och typ runt i frösunda, lite överallt :) känns bra i alla fall :D!
Kom precis på att det är skola imorgon.... vet inte riktigt vad jag tycker om det faktiskt bajs typ.
Idag är det farsdag förresten, min pappa vill att jag ska göra tårta till honom, är de värt det?;) haha ja klart!
Inte så mycket bättre för mig.. måste städa rumet, plugga, och döööööööööö. Nej då, men pallar inte plugga bara.
Nu ska jag göra något test som min syster gjort:O
Heiiiiiidåååååååååååååååå!


Kommentarer
Postat av: ebba

du hade ju kunnat svängt förbi på en fika! haha

2011-11-13 @ 17:15:28
URL: http://ssunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0