my baby never let me

TJULULUL!
Har varit en väldigt dålig bloggare idag:)
Dagen börjar med att jag försover mig.. ingen aning om hur jag stänger av min väckar klocka.. och det kan förbli ett musterium.
Hade gympa första lektionen, vi håller på att göra en dans som vi ska redovisa inför klassen-.-
Sen har jag haft labb idag och naturkunskap tror jag.. har redan förträngt skoldagen ! hehe.
Sen har jag varit med mrs. J and mrs. M haha.
Riktigt mysigt fatiskt :)
Sen nu försöker jag typ fixa med min mobil... pappa fixade så jag kunde ha låtar på telefonen igen :D
Men bilderna vill fortfarande inte :( </3333333333333333 Ska kolla om man kan lämna in den på telenor eller något.
Jaja, nu vill jag sova så att jag inte försover mig imorgon också. Har utvecklings samtal imorgon också!!
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL. Önska mig lycka till.

OOOOOOOCH JAG VILL TYP HA SOMMAR.... blir så jävla depprimerad av vintern eller vad fan man ska kalla det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0