I miss that I used to miss you.

MORSNING KORSNING!
Har precis gjort klart tårtan, det var ju förjävligt svårt måste jag säga ! allt gick åt helvete i början. haha.
Men det löste sig till slut, hoppas den smakar gott i alla fall:)
Nu ska jag försöka fixa med min mobil, eftersom något gick riktigt jävla knas med uppdateringen så när jag tar en bild så sparas den inte, och jag kan inte gå in på appen bilder för då finns det inga, jätte konstigt, Har inte kommit fram till probemet ännu. Blir fan galen seriöst. Vad kan felet vara liskom?
Min skoldator vägrar dell att laga också, livet är ju underbart ibland !;D
Lägger upp bilder från tårtbaket så kanske man kan bli lite gladare :)(Y)


Kommentarer
Postat av: Dulle

Haru klippt dig? Fitt hår ser jätte fint ut :)

2011-11-13 @ 22:13:20
URL: http://somtaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0