Det här ni

Hallå! Vet att jag inte bloggat på jätte länge, och nu så kollade jag och Jenni igenom bloggen vad vi gjorde förra året den här tiden. Och då såg vi att vi inte bloggat. Och man vill ju veta vad man gjort förut? Eller jag vill i alla fall så tänkte att varför inte börja blogga igen:)
Nu kommer 10 sanningar också, för att göra det lite intressant att läsa ;)

1. Jag tål inte att ha fettigt hår, FÅR PANIK AV DET.
2. Klarar inte av att ha torra händer, eller läppar.
3. Jag är på riktigt sushi beroende.
4. Har svårt att förstå mig på pinsamma situationer.
5. Jag är besatt av rymden/galaxen.
6. Tröst äter ostbågar.
7. Har ett eget språk med Jenni, som heter snapen.
8. Sjunger alltid högt och fint när jag åker bil själv.
9. Kan inte sitta rakt ner med benen, måste nästa alltid sitta med dom i kors.
10. Skiter i om mitt liv går åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0