Någon gång.

hej!
Det där med att blogga har inte varit min grej dom senaste dagarna.. eller vecka eller när det nu var senast jag blogga.
Har varit sjuk så har faktiskt inte kunnat göra någonting. I tisdags var jag även hos doktorn och gjorde massa tester, och då visade det sig att jag hade bihåleinflamation och halsfluss. Helt underbart !!!!! -.-
Så ja, jag har levt på pencillin dem senaste dagarna. Börjar bli bättre nu också faktiskt :D
riktigt skönt att vara sjuk i typ två veckor sen när man blir frisk så är det lov ;)
Kommer bli rå jobbigt att komma tillbaka till skolan efter :) hehe!
Ska gå upp och börja göra pannkakor nu, och tänka ut något roligt att blogga om sen ;) haha.
HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0