Fuckat upp ordningen

Tjennatjenna!
Som vanligt.. Eller ah inte direkt som vanligt men i alla fall.. Som vanligt bloggar jag när jag ligger i sängen och ska sova :) det är liksom enda gången jag kan ta det lugnt på dagen!
Idag så har det hänt mycket inget dramatiskt så utan mer plugg i skolan tex.. Vi har fått ett projekt sol vi ska göra, och det ska vara klart på en vecka. Och man ska ta reda på det ena och det andra, vi får se hur detta slutar helt enkelt:) sen så har jag varit med mina fina vänner Jenni och Espri :)
Sen kan ni få veta lite onödigt att jag har pluggat på kvällen och gjort en egen kalender ;)
Nu så ska jag försöka somna in:D
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0