Broken

Tjennare!
Kör favorit i repris.. Är typ allergisk sjuk?
Började med att pollen tog över min kropp.. Sen så gick det bara utför.
Mamma säger att jag fått en allergisk chock/infektion.. Vette fan vad hon snackade om. Det har i alla fall varit för mycket pollen så min kropp pallade inte pressen.
Man får sämre immunförsvar när man är allergisk mot något..
Jaja, känner i alla fall att jag är påväg upp på fötterna igen. Har håll mig inne idag.. Tänker inte gå ut förens jag är redo säger jag bara! Och knarka lite pollen medicin innan måste jag börja!
Jaja medans jag har varit inne idag så har jag hunnit att städa rummet. Fy fan vad skönt det är med städar rum må jag säga! :)
Haha man borde egentligen städa rummet oftare men det är ju något man bara säger.. Hehe.
Nu blev det väldigt långt inlägg.. Sorry.
Pussssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0