Dagen efter

God fortsättning!
Hann inte blogga igår, var så jävla mycket att göra:)
Jag hade en jätte bra jul afton igår:) förutom kvällen haha. Nej men först så vaknade jag med älskling hemma öppnade ett packet, åt frukost och åkte till kyrkan :) sen duschade och fixade iordning allt som fanns kvar att göra:) 
Kollade på kalla anka som jag tror nästan hela Sverige gör.. Hoppas på det i alla fall:)
Efter middagen och julklappsöppning så åkte jag hem till älskling:) där körde vi julklapps spel osv. 
Satt och väntade på taxi i mer än en timme?? 
Vi åkte till 3 kr och träffade massa goa människor... Blev alldeles för mycket dricka av alla slag för mig, så har legat spytt och bara mått jätte dåligt idag. Hehe bra dag efter julafton. 
Men jag ska inte klaga finns folk som har värre jul<33 kärlek till dom.
Nu ska jag sova som jag typ gjorde hela dagen. Sen ska jag och älskling kriga iväg oss imorgon till julrean. Bara jag som tycker om jul rea? Hehe.
Jaja god natt på er:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0