Sweet nothing

Det är på kvällen alla tankar kommer och man tänker varje gång varför?
Frågan är enkel.. För att man tillåter det själv.
Folk måste förstå sig på världen mer. Inte för att jag säger att jag kan allt och är så himla duktig på allt. Utan mer för människors bästa. Bara i allmänhet.
Tankarna som snurrar i kväll är hur folk tillåter sig själva att tänka som dem gör ibland. Dem släpper bara in fler tankar som dem egentligen inte vill ha då. Allting är så väldigt enkelt egentligen. Allting går, om man bara vill. Man måste ha med sig tankens kraft hela tiden.
Vet egentligen inte hur jag ska sammanfatta texten eller ifall dem har någon mening, ville bara skriva av mig som resten av jordens befolkning vill.
Nu ska jag krypa ner hos världens bästa skapelse, min underbara pojkvän. Han åker iväg i helgen så får ta vara på den lilla stunden innan:)
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0