Då kör vi

Hejsaaan!
Livet är på g nu alltså.. Försöker bara hänga med på någon liten kant.
Har precis varit i skolan:) har fått kompisar haha. Nej men har träffat några jätte trevliga i klassen:) 
Igår skaffade jag även gymkort???? 
Så jävla grymt :D var och gymade också, körde nästan bara ben, det känns idag! Ska köra idag igen, nu ska jag fan gå all in:)
Införskaffade mig även ett par as snygga skor pch gyym byxor sport bh och tränings tröja:) riktigt nöjd!
Eve pch Jimmy var hos oss igår kväll, vi kollade på film och bara mös:)Evelina sov även över:) mys!
Nu väntar jag på äckel bussen som kommer om 10 min.. Missade förra för att den va 1 min förtidig!! Usch.
Jaja hoppas ni har en grym dag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0