Im ready for you

Hejsan!!
Har precis slitit ihjäl mig.... Har städar rummet. Fyfan! Tror jag har 10 kg smuts tvätt. Och hela garderoben är kvar typ? Haha mycket kläder!
Annars så har jag jobbat idag, efter det så träffade jag sofie, vi var först i Täby och kollade lite fick med mig halsduk och vantar :) bra fynd om jag får säga det själv! Speciellt nu när denna jävla äckel fucking vinter kommer... Vet inte om jag orkar ska nog låsa in mig på rummet hela vintern och slå på full värme.
Nej klart jag inte ska, måste plugga!!!! Börjar fan om 16 dagar!!!! Det börjar bli nära nu:)
Förövrigt när jag kom och tänka på det vart fan tog detta år vägen??? Det är oktober i övermorgon. Sjuk man!
Glad över att denna månad är över i alla fall, den värsta hitills. Kolla bara min kalender pch hur mycket jobb det har varit.
Nu ska jag bara sitta och vänta på att älskling ska komma hem:D saknar honom!
Ha en bra kväll :) 
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0