Snart är veckan slut

Hallå!
Länge länge sen... 
Varje gång jag tänkte blogga så tänker jag jaha varför lägga upp detta.. Men som kom jag ju på nu att jag vill veta själv:)
Men jaja, idag så jobbade jag 8-15, jävligt skönt pass:)
Efter så åkte jag bara hem och tog några skorpor, sen åkte jag till vallentuna och lämnade Filippa :) 
Åkte och mötte upp sofie, och den kvinnan skulle ju fundera på vart/vad hon ska äta, så det blev donken;) hah.
Så drog en sväng dit, och bara chillade:) nu på kvällen har jag bara myst med familjen och kollat Wallander :) 
Imorgon jobbar jag 14-20 ännu skönare pass:) 
Längtar efter min älskling som kommer hem på söndag!!!!! 
Sen idag är det bara en vecka kvar tills vi ska bo i Victorias och vickes lägenhet i en månad:D:D funnyyyyyy!
Nä nu måste jag sova är dötrött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0