Dag 1 – En nytagen bild + 10 sanningar om mig

1. Jag hatar mitt namn.Johanna alltså.
2. Jag har en irriterande virvel i mitt hår som jag håller på med hela tiden. haha.
3. Jag har 3 diagnoser.
4. Jag har för mycket medkänsla, kan börja gråta av att en fluga tappat fingen(?)
5. Jag måste duscha varje dag, får panik om jag inte gör det.
6. Jag hatar ketchup.
7. Jag bokstavligen älskar ostbågar (a)
8. Jag älskar hemska och sanna böcker.
9. Jag har bitit igenom min läpp när jag var liten(?)
10.Jag har precis börjat kunna sova med lampan släckt.
1. Jag hatar mitt namn.Johanna alltså.
2. Jag har en irriterande virvel i mitt hår som jag håller på med hela tiden. haha.
3. Jag har 3 diagnoser.
4. Jag har för mycket medkänsla, kan börja gråta av att en fluga tappat vingen(?)
5. Jag måste duscha varje dag, får panik om jag inte gör det.
6. Jag hatar ketchup.
7. Jag bokstavligen älskar ostbågar (a)
8. Jag älskar hemska och sanna böcker.
9. Jag har bitit igenom min läpp när jag var liten(?)
10.Jag har precis börjat kunna sova med lampan släckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0