Dag 2 – Varför började jag blogga?

Hmm.. ja varför började jag blogga?
Jag har bytt bloggar ungefär 20 gånger på bara typ 2 år, pågrund av att jag vill börja på något nytt.
Men anledningen till att jag brukar vilja börja blogga igen är att jag oftast brukar vara lite depprimerad och behöver skriva ut. Då brukar jag ha "hemliga" bloggar. Som jag redan säger till kompisar och så. Sen blir det en seriös blogg om man säger så. Men varför jag startade just denna blogg var väl för att jag vill gå tillbaka och minnas. Jag vill se bilder och veta vad jag gjorde under typ 2011:) det kan vara rätt roligt. Och så får man ju såklart med lite depp, lycka, sorg, ilska, klagomål osv ;)
Så det var väl ungefär därför jag började :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0