krussfix??


jag är så jävla dålig på att blogga när det är helg. sorry mannnnnnneeeeeen liskom?
faaaaaaaaast nä.
jag sitter här i min ensamhet och gör ingenting.... laddar över lite musik till mobilen.
räknar ner lite dagar, 5 dagar kvar nu bara vettttttttttttuuuuuuuuuuuuuu:D:D så jävla nära!
ah men annars då ?
jo jag jobbade igår, sen åkte jag hem till jenni, chillade förjävligt galet med espri jenni och jesse.. nästan förbjudet alltså.
jag har ju inte så mycket mer att skriva. måste egentligen plugga. men ah, ingen kommentar på det.
nu ska jag gå upp och vara social :)
HEIDÅ


Kommentarer
Postat av: shurda

gå upp och plugga nu!

2011-12-04 @ 22:25:20
Postat av: Krussfix

Du kan gå upp och plugga!

2011-12-05 @ 01:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0