Luuunnnaaaar

Tjennare!
Har inte varit en rolig morgon för mig, packade galet för att jag hade glömt att göra det igår, sen måste vi åka tillbaka till huset 3 gånger pågrund av att vi glömt saker;) sen sista gången vi åkte in på våran infart så fastnade bilen i något men vi sket i det. Sen när vi är ute på motorvägen så börjar bilen låta som fan. Och då är det under bilen. Precis under mig. Det låter som att någon borrar under bilen typ, så vi stannar och kollar. Och då är det något som gått sönder men pappa vet inte vad. Så vi måste åka till Uppsala till någon bil verkstad. Och vänta 2 timmar typ.. Kul!!! Naj fyfan!!
Men ah nu är vi på g i alla fall;)
Är väl framme om en timme tror jag:)
Nu ska jag spelaaaaaaaa breee!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0