I follow

halåååååååååååååååååååååååååååååååå!
Har inte hänt mycket idag kan ju jag bara säga.
Vaknade upp hos jenni, gick till hennes pappa, och precis när vi kommit dit så blir jag hämtad av min pappa.
Vi åker till ica och handlar lite, sen fick jag köra från vallentuna och hem till väsby(Y) så jävla grym jag är!
Körde om en traktor gjorde jag också ;) moahahha.
Sen så jobbade jag ett litet tag i cafeterian, gick hem. och har typ inte gjort något efter det?
sitter och tycker synd om mig själv för att det är skola imorgon och för att jag har så jävla ont i mina axlar :(
borde lägga mig i sängen nu så jag har någon möjlighet att komma upp imorgon i alla fall!
GOD NATT :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0