like this

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!
Min dag har varit riktigt chiiiiiillpillllllllllllll. Vaknade upp hemma hos Jenni, sen så gick jag till gymnasiumet där mamma var. Vi övningskörde i 1 och en halv timme. Sen när vi kom hem så kom morfar förbi, vi pratade och fikade lite. Sen så har jag mamma och Filippa haft en liten spa kväll men ansikts mask och lite sånt :)
OOOOOOOOOOOCH... nu så försöker jag sortera mina bilder..... har verkligen inte brytt mig om hur många mappar och bilder jag har förut. Men fick något jävla ryck och ba ville ba bort det som kändes onödigt att ha kvar. Hittar bilder jag inte trodde existerade... jaja, ska fortsätta att sortera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0