end of time

Heeeeeellå :)
Min dag har faktiskt varit ganska onödig, långtråkig fast helt okej på samma gång (?!) man kan ju brja undra liksom..
Började klockan tio, HELT UNDERBART! Lektionerna under dagen var däremot inte lika underbara, geografi och matte. Blev så arg på lektionen så att jag fick tårar i ögonen! usch vad jag hatar matte!
Efter skolan så åkte jag hem, övningskörde med pappa, och det gick förvånandsvärt bra han pratade till och med i telefon när jag backade, den ni ;)
Förövrigt så fyller jag år om 40 dagar, någon mer än jag som är taggad ? :D nä trodde väl inte det :) hehe.
Ska gå och tvätta bort smink och så nu,
och använda min Blue Illume tandborste som jag fick hem idag, sjukt cool den är ! :D
TJARÅÅÅÅÅÅÅÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0