Förstår inte de små orden

Hej!
Vet inte varför jag inte hann blogga igår så har tyvärr ingen ursäkt att komma med:( hehe!
Jag får faktiskt glömma också:)
Skitsamma, över till annat.. Idag har det varit en väldigt bra dag, pågrund av massa olika saker! Inte skolan ... Hehe.. Men efter skolan så åkte jag och Sofie till Karolinska och hälsade på Victoria och hennes fina dotter Alicia som är en dag gammal. man blev ju helt till sig av flickan, så himla fin hon var nästan så man ville börja gråta:')
När jag senare kom hem så övningskörde jag med mamma, och jag körde på motorväg;) fy fan vad fort det går!:D så jävla härligt!
Nu ska jag i alla fall borsta tänderna och grejer, och sedan lägga mig i sängen och försöka sova:)
Haaaaarrrrrreeeee götttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0