Min hjärna kommer sprängas

Hallå!
Idag har det varit en bra dag faktiskt, förutom att jag varit trött och haft ont i huvudet lite sisådär.
Redovisat engelskan känns awesome att ha det klart, så mycket skit som jag fått av det hehe..
Och sen hade jag mentor samtal och det gick bättre än vad jag trodde, så nu ser det nästan ljust ut. Men det är väl upp till bevis.. Jag får kämpa på helt enkelt! Go Johanna!
Efter skolan så åkte jag till Jonathan, gjorde ingen nytta alls faktiskt, förutom att äta glass och mat, funkar det också faktiskt.
Sen efter jag kommit hem har jag pluggat lite, sen gav jag upp tröttheten övervann.
Så nu blir det att dejta kudden, härligt med långa inlägg osv.. Ledsen för det!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0