Lördag

Tjänna!
Förstår inte riktigt vad jag gör uppe just nu, hänger med älskling och Oscar :)
Måste bara berätta en riktig häftig grej.. Jag soov 13 timmar inatt. Jävlar ni! Det händer inte ofta! När har man tid med det liksom?
Jag är förjävligt nöjd i alla fall:)
Alla vi 3 barn har haft det lite jobbigt med tungan idag, har ju piercat den så lite smått och och förjävligt jobbigt att äta, så har mest blivit glass, yoghurt, vatten you namn it liksom, det som är lätt att äta (Y) förövrigt så har det varit en chill dag, älskling skulle fixa håret slutade med att han var tvungen att raka av det haha. Sen så har vi (grabbarna) spelat spel i 5 timmar yeeey. Det enda jag har tjatat om är att vi ska åka och köpa tops så man kan tvätta piercingen men icke sa nicke!
Hoppas ni andra har det bättre än oss för tillfället i alla fall :)
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0