10 mars

Hejhej hemskt mycket hej!
Sitter på bussen påväg till Väsby från jobbet, ska möta upp mickis och plugga inför provet imorgon:) fyfan vilken jävla morgon jag hade .. Planerade att gå upp tidigt och duscha, ta det lugnt osv.. Men sen blev jag osäker på om jag verkligen började kl 8.. Så kollade jag upp på mitt schema och då stod det sju.. Så det var bara att skit i allt och springa till bussen. Sabbade min morgon totalt.
Fast är ändå överlycklig. Jag och älskling var och kollade lägenhet igår, så om vi vill ha den så får vi den, man tänker ju på mycket nackdelar och fördelar... Såklart! Jag är jätte positiv! Fast fortfarande är det en jätte stor grej så är lite rädd/nervös. Blir liksom "på riktigt" då. Jaja, nu har jag skrivit jätte mycket haha.
Önskar mig själv lycka till med plugget!
Fina Alicia fyllde 2 år här om dagen också, så vi var över på fika igår :) stor tjej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0