Fördröjer tiden på jobbet med lite frågor


VEM
Vem är i rummet med dig? Alla boende
Vem fick du senaste sms av? Älskling
Vem tänker du på nu? Vad jag ska göra efter jobbet
Vem pratade du senast i telefon med?  Anki 
Vems hus var du senast i? Jobbets
Vem önskar du var med dig nu? Älskling :*
Vem är din favoritsläkting? Hmm morfar mina kusiner och min moster;)

VAR
Var är din mobiltelefon? Håller i den
Var handlar du mest? Kläder antar jag:)
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Jobbet
Var åkte du senast bil? I täby

VAD
Vad åt du senast? Knäckebröd
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Blå
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina trosor haha
Vad har du på fötterna? Foppatofflor:)
Vad är din favorit färg? Ingen aning:o alla färger är ju fina:)
Vilken film såg du senast? Röjar Ralf hah:)
Vad hör du just nu? Tv reklam, och kokande potatis

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Jajamensan:)
Hånglat på en bio? Japp
Hånglat i skogen? Japp
Tyckt att din kusin är het? Het vet jag inte men fina absolut:)
Kört över hastighetsgränsen? Japp
Målat om ditt rum? Jaaaa
Dansat framför en spegel? Haha Jaa
Fått hicka? Japp
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Japp
Varit i slagsmål? Ja
Smugit ur ditt hus? Ja
Älskar eller saknar någon nu? JAAAAAAA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0