She said, hold on lover

Denna människa. Jag vet inte vad det är med honom, men han är oemotståndlig. Jag är seriöst galen i killen. Det här är ingen ''jag är kär i en skådespelare jag aldrig kommer att få''. Det här är fan något annat, seriöst. Galen kanske inte är rätt ord, men besatt kanske, nej fel också.. vette fan vilket ord som är rätt!!! Om vi säger såhär, jag vill vara bella i alla filmer? eller typ bara ha honom för mig själv förevigt ! hehe. jag låter rätt flippat nu.
Men jag blev bara så jävla rörd av hans låt, och tare lugnt jag har hört den förut, men detta var första gången jag grät till den. Och jag har sätt massa filmer av honom idag, och vilken jävla skådis!
Jag borde sluta skriva nu så jag typ inte blir rädd för mig själv... hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0