det måste finnas

Nu har jag äntligen städat klart ! Mamma är i chocktillstånd tydligen..
Mamma kommer hem från ridningen, jag står och damsuger i vardags rummet. Mamma frågar mig, städar du? ja svarar jag, då frågar hon om pappa har bett mig att göra det, då säger jag nej, då säger hon heregud har du blivit sjuk. hahahhaah. gillar min lilla mami♥
tror jag måste städa oftare;) få en liten guld stjärna i kanten sådär :D
Är helt slut nu fan! fast kan ändå typ springa runt jorden några varv känns det som...eller?
Ska försöka hitta på något att göra i alla fall, min lillasyster kanske kan offra sig ;)

Kommentarer
Postat av: M'

Du är fin <3

2011-11-23 @ 10:12:12
URL: http://malinosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0