Söndag

Tjatja!
Sitter här i min ensamhet och tänker på livet :) heaheahea.
Finns liksom inte så mycket annat man kan göra, eller kan berätta hur min lilla dag har varit :)
Klev upp vid kl 10, körde bil till vallentuna ip med mamma, vi sprang spåret där :)
Åkte hem, duschade och fixade mig, sedan så hämtade vi upp min moster, för att vi skulle åka och hälsa på lilla nya kusinen som jag har fått :) och lite ballt sådär, så körde jag till bålsta och hem ;) och igår så körde jag till österåker och lite överallt :D så jävla grym jag är:)
Efter att jag kommit hem har jag bara... pluggat teori?
Känner att min dag inte har varit speciellt rolig menmen :)
Nu ska jag fan i mig sova... är helt slut och mina ögon är helt rödsprängda...
GOD NATT!
Blev inget kort på lilla bebisen, blev istället kort på stora bebis kusinen och lillebror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0