Många dagar

Hejsan!
Har varken hunnit eller kunnat blogggggaa. Även fast jag varit ledig??? 
Skumma tider.
Har hänt ganska mycket dom sista dagarna kan man säga:)
Har varit på ikea:) fick med mig massa snygga saker hem, har varit med dulle, vi gjorde sushi:) var jätte roligt:)
Sen så har jag hjälpt till att ficka lokal, sen sov jag och älskling hemma hos vicke och victoria fre-lör sen var det dop i lördags, det var jätte fint! Så himla fin unge Izabelle är:) efter dopet så åkte jag och älskling hem och fixade oss snabbt sen åkte vi till några kompisar och drack:) vi drog vidare till Oskar ovh ellie efter det, sen drog vi till 3 kr haha:) jävla i min 5 vad fulla vi blev... Lyckades komma till donken i hägerns och till Brottby!!! Haha. Inte okej.
Sen har mitt knä blivit vätske fyllt, johanna på fyllan = göra illa sig. Så jag måste ha bandage runt benet i några dagar tills det går över, helt blått är det. Tummen upp. Mamma och Filippa har kommit hem från Cypern också, som tur är var dom inte så bruna hehe. Fick lite presenter :)
Nu ska jag fortsätta att vara bakis som jag varit hela dagen. God natt på er! 
Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0